maanantai 28. toukokuuta 2012

Moi täs mä (:

 Mä nyt aloitin bloggaamisen koska olen tässä kierrellyt blogeja ja päätin sitten alottaa omankin :)
Tässä nyt ensin vähä minusta:
olen 14
olen setsämännellä luokalla, menen kahdeksannelle
eläimet on kivoja
en silti omista itse yhtään :(
koska veljeni on allerginen melkein kaikille eläimille
RAKASTAN musiikkia
kuuntelen kaikenlaista musiikkia: Justin Bieberistä Reckless Loveen ja JVG:heen
kaverit merkitsee mulle tosi paljon
ne on varmaan tärkein asia mun elämäs peheen lisäksi
kerron itsestäni vaatteiden kautta
jos olen huonolla päällä (ei usein :D); päälläni saattaa olla huppari ja legginsit/farkut
jos olen hyvällä päällä, panostan ulkonäkööni aika paljon ja sen huomaa :D
olen nyt koittanut olla paljon tyttömäisempi tyyliltäni, eli ostan ja käytän mekkoja/hameita, varsinkin kesälomalla (:
ja kyllä, olen Justrin Bieber fani. Siitä olen saanut kuulla jo ihan tarpeeksi koulussa, eli täällä ei tarvitse tulla huuteleen (:
itselläni ei ole mitään kilometrikynsiä, joten teen silloin tällöin itselleni rakennekynnet, joihin laitan geelin päälle. Ja silloin kun kysiäni teen, laitan kuvia tänne:)
Olen lähdössä tässä pian loman alussa Espanjaan, ja sitä ennen teen itselleni rakennekynnet, ja niitä tulen varmaan esittelemään tänne :) myös pakkauspostaus ja lomasta kertomispostaus on tulossa(:
Jos joku siellä tulevaisuudessa ihmettelee, mulla on luonnonkiharat hiukset, ja mulla on niihin viha/rakkassuhde. suoristelen niitä melko usein, vaikkakin nyt kesällä hiukset tulee olemaan nutturalla aikas paljon :D
Aion laittaa sitten joka postauksen perään jonkun kappaleen, jota olen kuunnellut sinä päivänä :)

Tässä postauksessa ei nyt ole kuvia, mutta niitä kyllä tulee. Viikko vielä koulua, kolme päivää kotona, sitten grillaamaan itseään ja shoppailemaan Espanjaan <3

Hot Chelle Rae - I Like it Like that

<3 Kerttu

3 kommenttia:

Susanna kirjoitti...

voi kikkeli :< en löydä lukemis nappulaa :<<<

Kerttu :) kirjoitti...

:DD

SofiäC kirjoitti...

ihana blogi sul :))liityn lukiaks :)

♥:http://sofiaonparas.blogspot.fi/